tisdag 30 april 2013

Kärlek

Idag är det 2 år sedan jag och mitt hjärta gifte oss. Jag älskar dig Thomas!
Det har hänt en del på dessa två år, vi har flyttat till vår gård och lilla Edvin har flyttat in hos oss. Tänk att vi varit tillsammans i 11 år, herregud men börjar jag bli gammal?

Idag var vi en sväng till blommigt & prickigt och köpte blommor. Det var väldigt kallt och pojkarna var med så endast några pelargoner och ranunklar fick följa med hem. Nästa gång åker jag själv och kan gå och fundera i lugn och ro.
Imorgon ska vi på loppis i Hyssna. Vi får se om något följer med hem =)

Förresten jag letar efter en glashållare med sugpropp. Nån som vet var man kan hitta en sådan? Jag hittar ju endast till vinglas. Tänkte ha i badkaret
Nåt sådant här vore toppen



Kramar i massor

4 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen..lite i efterskott finingar♥

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra! :)
    Lycka till i tävlingen hos mig!

    SvaraRadera
  3. Vi vill ha mera mera mera bilder!!! <3 kram Sandsbacks

    SvaraRadera