torsdag 15 mars 2012

Första dagen på inskolning

Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg, känner att det varit för mycket nu speciellt på jobbet så lusten till det mesta har minskat.

Idag var första dagen för Joel på förskolan. Vet just nu inte vem som är tröttast, Joel eller hans mamma? Jag ska i alla fall vara hemma hela nästa vecka och skola in busungen, hoppas hoppas på bra väder.
 Vi skulle egentligen idag vara på förskolan mellan kl 9-14, men Joel ville inte sova på några madrasser så då drog vi oss hemåt vid tolv istället. Det har väl gått helt ok, vi var själva inne en timme med förskoleläraren Pia tills Joel absolut skulle gå ut till de andra barnen. När vi sen kom in var kl 11 och Joel började bli både hungrig och trött. Lyckades hålla han på ganska bra humör tills han satte sig på fel stol vid maten och fick ett utbrott. Till slut kunde han tänka sig att äta fast bara i mammas knä. Spännande inför imorgon hua.

Förra måndagen var vi och hälsade på hos Nettan. Joel fick "rida" lite på en av ponnysarna men jag tyckte nog att det var roligare än vad Joel gjorde.









Traktorn var nog bäst!

Hjälper sin pappa

Bus på altanen

Älskade unge





Imorgon ska vi på 30 års fest hos Maria, herre gud vad gamla vi börjar bli. Joel och Rocco ska då få vara hos mina föräldrar, tur att man har dem *kärlek*



Kram Jessi

1 kommentar:

  1. Han kommer att fixa det galant min lille plutt!

    SvaraRadera