fredag 10 februari 2012

Lediga dagar

Två fina dagar med mina hjärtan med sol,snö,pulkaåkning och shopping.


Bus på sjön



Igår åkte vi första gången till återbruket. De säljer begagnade byggvaror och det finns även en secondhand affär. Tyvärr så trodde jag att det skulle vara inomhus och hade på mig alldeles för lite kläder så jag var inte alls på humör att gå omkring där. Vi hittade i alla fall äldre fina dörrar och fönster, som vi behöver till några av våra projekt så snart får vi åka dit igen. 
På kvällen åkte jag till Ikea med två vänner. Lite mat på restaurangen och självklart lite shopping.Fick hem två blommor, en matta till sovrummet och ljus. Mitt andra hem!

Idag var vi och handlade lite mat, planerade lite inför innertaket som ska på plats och fika hos mamma. Joel var inte på bästa humör och det tog en lång stund innan han tinade upp för mamma, han är inte alltid helt lättflörtad. Joel är nu snart 19 månader, älskar att prata på sitt språk men säger inte många "riktiga" ord. De ord vi uppfattat bla:
Boll- bombaaa      
Tack- tack tack     
Bil- dia

Han älskar att sparka boll och åka bil- min gullunge!

Ha en trevlig fredag! 


Fick en fin blomma av mamma, Tack!
    

                                        Kram Jessika

1 kommentar:

  1. Så härliga bilder,vintern när den är som bäst,jättefin blogg!

    SvaraRadera