tisdag 21 april 2015

Ella ❤️

Ella föddes den 10 april med en snabb förlossning! Hon vägde 3730 g & 49 cm lång och sååå himla fin!
Nu är hon 12 dagar gammal och en så länge en lugn och nöjd tjej

Förlossningen startade vid kl 22 kvällen innan. Vi satt och kollade på tv då jag började få ont i magen. Eftersom jag innan trott att förlossning varit på g och ringt hit mina föräldrar så tog jag värktabletter och gick för att sova. 

Denna gång försvann inte det onda och värkarna blev värre så vid halv tolv ringde vi mina föräldrar. Sen väckte vi grannen som fick passa barnen så länge. 
Vi kom in till förlossningen vid kl 01 och under färden så kändes det som att bebis var på väg

När vi väl kom in så fick jag min älskade lustgas och två timmar senare, kl 03, kom våran lilla prinsessa ut. 





Här är hon 6 dagar gammal 💕


1 kommentar: