lördag 2 februari 2013

Grattis mamma!

Idag fyllde min älskade mamma år, så vi var där på middag ,Grattis!

På vägen till stan innan middag stannade vi i Sätila och kollade in badplatsen vid lygnern. Badsäsongen närmar sig ;-)
De har byggt en mysig brygga och på sommaren kan man åka en båttur på helgerna. Får försöka komma iväg på en sådan i år.

Thomas har fått feber och känner sig dålig & jag är som vanligt vaken från kl 2 och framåt på nätterna. Har läst att det är vanligt i slutet av en graviditet att inte kunna sova men detta är inte kul. Ska egentligen jobba 3 veckor till men jag orkar inte köra bil om jag inte kan sova, så vi får se. Har nu varit vaken i 2 1/2 timme, underbart!

1 kommentar:

  1. Hej lilla gumman!
    Din blogg är så mysig och jag har världens bästa
    dotter,kram

    SvaraRadera