måndag 28 januari 2013

Nytt skrivbord




Jag hittade ett fint gammalt skrivbord på blocket igår, och efter lite budgivning blev det mitt *Lycka*
Thomas hämtade upp det efter jobbet idag och det hamnade på övervåningen. Tanken är en syhörna/ pysselhörna till mig så nu är jag tvungen att komma igång och börja sy :-)






 På andra sidan timmerväggen håller Thomas på att få igång sitt akvarie. Kanske blir det fiskar snart i vårat hem.
Själv funderar jag på nästa inköp. Är förtjust i Åhléns fåtölj Hedda, gärna den blommönstriga men funkar den ihop med tapeten?

Listerna är inte riktigt klart runt timmerväggen




 Är nu i vecka 33, inte långt kvar till bebis anländer. Skulle behöva kolla igenom bebiskläder, få ordning på spjälsängen och köpa lite grejer men boandet i mig har inte anfallit.

Är sugen på en cocoonababy men de är ganska (mkt) dyra. Bebisarna ska tydligen sova väldigt bra i desssa och eftersom Joel sov dåligt när han var liten så blir man ganska intresserad.
Något annat vi behöver är en bärsele, blir troligtvis en manduca eller ergobaby.



Cocoonababy






                                                            kram Jessika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar