tisdag 18 december 2012

Pyntad julgran och sammandragningar


Bara 6 dagar kvar till julafton! Förra veckan var vi på Luciafirande på Joels förskola, tyvärr fick vi inte ta några kort. Joel gillade inte tomtedräkten och att sitta framför alla föräldrar så han blev ledsen så Thomas fick sitta i tåget med honom.

I helgen har vi köpt lite julklappar och fixat med övervåningen. Jag har haft det bästa jobbet, dra ut alla spikar i golvet för att få bort knarrandet, sjukt tråkigt.

en spik av många

 Här ser det ut som att pingvinen hugger julgranen men detta är bara ett fotomontage =)


Pyntad julgran

Jag skulle egentligen jobbat denna vecka men har börjat få ont i magen/ryggen och sammandragningar så barnmorskan tyckte jag skulle vara hemma och vila och så fick jag en läkartid nästa vecka för att kolla livmodertappen. Jag har ju väldigt svårt att sitta still och inte fixa med för mycket men en bebis i v27 känns inte så lockande.


                                                               kram Jessika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar