torsdag 26 januari 2012

Prinsessan på ärten

Idag har det varit fullt upp. Efter jobbet åkte jag hem för att hämta killarna, vi skulle lämna lilla Joel hos hans mormor & morfar för att sen hämta upp våran nya säng. När vi var klara så hade snälla mamma hade lagat mat till oss.
När vi kom hem vid halv nio så var vi tvungna att få ihop den innan vi äntligen fick provligga. Japp den blev godkänd!
Modellen är en Viking Sirius från Svenska Hem, riktigt mjuk & skön. Eftersom vi sålde vår förra sänggavel så tänkte vi fixa en ny till denna säng, funderar på att fixa iordning en gammal dörr som gavel.

Blev idag sugen på att ha vita soffor men eftersom jag vet att alla våra djur & lilla J smutsar ner så funderar jag på vita filtar som en del har. Nån som har något tips?

Nej nu ska jag lyxa till det och gå och lägga mig.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!  Gonatt på er!

                                   Kram Jessika




Slänger in en katalog bild på sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar